واردات و ترخیص انواع جکوزی و وان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>       واردات و...

واردات و ترخیص انواع جکوزی و وان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات و ترخیص انواع جکوزی و وان

 

جکوزی (به انگلیسی: Jacuzzi) نام شرکت آمریکایی تولیدکننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت‌های آبماساژدهنده بود. این شرکت در سال ۱۹۱۵ تاسیس شد. بنیانگذاران این شرکت برادران جکوزی بودند که در حدود سال ۱۹۰۰ میلادی از ایتالیا بهآمریکا مهاجرت کرده بودند. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد.

در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نام‌‌‌‌‌هایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته می‌شوند

 

واردات و ترخیص انواع جکوزی و وان ،جکوزی خانگی،جکوزی ،جکوزی به انگلیسی،جکوزی آماده،جکوزی چین ،وان و جکوزی ،وان و جکوزی شاینی،جکوزی چینی،وان جکوزی چینی،قیمت وان جکوزی چینی،قیمت جکوزی خانگی،وان جکوزی خانگی،قیمت سونا و جکوزی خانگی،،ابعاد جکوزی خانگی،خرید جکوزی از چین،خرید وان و جکوزی از چین،ترخیص انواع وان و جکوزی از گمرک،خرید جکوزی ،واردات جکوزی ،واردات جکوزی از چین،واردات انواع وان و جکوزی از چین،جکوزی های وارداتی،قیمت انواع جکوزی ،تعرفه گمرکی جکوزی ،ارزش گمرکی وان و جکوزی ،ترخیص لوازم بهداشتی از گمرک،ترخیصکار جکوزی و وان،چکوزی کابین دار،جکوزی خارجی،واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی،بهترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی،چین،بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ،کالاهای چینی ، china،import of china،chin،trad in china، import from china، سفارش کالا از چین،واردات پرسود از چین،واردات از چین آموزش،بازرگانی در چین،گمرک ایران

 

وان جکوزی علاوه بر وجه زیبا و لوکسی که به حمام خواهد داد به مقدار زیادی در مصرف آب هم صرفه جویی خواهد کرد. 

شرکت بازرگانی فیروزه  با توجه بهسطح نیاز کشور و پیش رو داشتن فصل گرما اقدام به وارد کردن انواع جکوزی و وان و سایر شیرآلات بهداشتی از چین  و ترخیص انواع جکوزی و وان از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است.

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات وان و جکوزی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!