واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات و ...

واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

کابل ها انواع مختلف و همچنین کاربردهای گوناگونی دارند. از جمله کاربردهای آن انتقال قدرت (جریان) به صورت های زمینی و هوایی است. با این کاربرد کابل های قدرت LV، MV وHV طبقه بندی می شوند. انتقال سیگنال یکی دیگر از کاربردهای کابل می باشد. برحسب نوع سیگنال، کابل های کنترل، ابزار دقیق و انتقال داده ها طبقه بندی می شوند. به منظور تأمین روشنایی و راه اندازی وسایل برقی در ساختمان ها، از سیم ها وکابل های سبک ساختمانی استفاده می نمایند که در زیر یا روی سطح نصب می شوند. این نوع کابل ها در تابلوهای توزیع، سیم کشی داخلی تجهیزات و وسایل برقی کوچک با تنش مکانیکی کم به کار می روند.

شرکت بازرگانی فیروزه در بازارهای شهرهای چین در جستجوی یافتن این ویژگی ها برای کالای مورد نیاز تجار عزیز می باشد.که خوشبختانه با تنوع محصول و قیمت زیادی روبرو بوده است که نیاز عزیزان را برطرف نموده است.

 

 واردات سیم و کابل

 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

هرگونه ابهامی در رابطه با سفر به چین،آشنایی با بازارهای چین ،خرید کالای مورد نظر ،هزینه های حمل و نقل و مدت زمان تحویل کالا در مقصد توسط تیم بازرگانی فیروزه امکان پذیر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!