خرید کیف و چمدان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      خرید کیف ...

خرید کیف و چمدان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید کیف و چمدان از بازار عمده فروشی ایوو

واردات و ترخیص انواع کیف و چمدان از چین ،یافتن کالاهای مورد نظر بازرگانان عزیز از جهت کیفیت، قیمت و… خرید،انجام کلیه امور حمل و نقل،انبارداری،ترخیص ، کلیه امور گمرکی و… بخشی از توانمندیهای شرکت بازرگانی فیروزه در امور بازرگانی می باشد.

در صورت تمایل داشتن به حضور در بازار چین و سفر به شهرهای چین، امکان همراهی کردن مترجم چینی و انگلیسی زبان در طول سفر و خرید از بازار چین وچود دارد

بازار فوتین در ایوو مرکز خرید مناسبی برای خرید انواع کیف و چمدان است . این بازار از تنوع  کیفیتی و قیمتی زیادی برخوردار است.

کالاهای با کیفیت خیلی بالا و به عبارتی درجه یک را میتوانید در منطقه ی F در شهر فوتین بیابید.در این منطقه اجناس با سرعت بیشتری به روز می شوند و مدل های جدید هرهفته در این بازار در معرض دید عموم قرار میگیرد.و تقریبا هر سه ماه اکثر نمونه ها تغییر میکند.

 

واردات کیف و چمدان

برخی نکات که برای خرید چمدان باید توجه کنید:

توجه داشته باشید که بدنه محکم چمدان در مقایسه با بدنه نرم وزن بیشتری دارد، اما حفاظت بیشتری از وسایل شما در مقابل ضربه یا دزدی احتمالی می کند. اما اگر ساک کوچک و وسایل فراوان دارید، بدنه قابل انعطاف وسایل بیشتری را در خود جای می دهد.

به دسته چمدان توجه کنید.دسته ساک و چمدان بهتر است بلند باشد. دسته کوتاه حمل و نقل را دشوارتر می کند. بند باریک هم کار جابه جایی را سخت خواهد کرد

  رنگی را انتخاب کنید که شما را درگیر دردسر نکند. اگر از دسته ای هستید که زیاد سفر می کنید بهتر است از چمدان های تیره استفاده کنید؛ زیرا هنگام حمل و نقل کثیف و تیره می شود.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!