خرید پنکه دستی , واردات و ترخیص پنکه دستی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      خرید پنکه...

خرید پنکه دستی , واردات و ترخیص پنکه دستی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید پنکه دستی , واردات و ترخیص پنکه دستی 

شرکت بازرگانی فیروزه پس از سالها فعالیت در بخش بازرگانی به تجارب منحصر به فردی در رابطه با واردات انواع پنکه های رومیزی و دستی شارژی دست یافته است.

مجموعه ی بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در شهرهای پکن ،گوانجو و ایوو می باشد .و اساس کار خود را بر این گذاشته تا هرگونه فعالیت بازرگانان در این حوزه را ساماندهی کند،فعالیتهایی اعم از مشاوره به تاجرین ،خرید خارجی ،حمل و نقل کالا ،ترخیص از گمرک و… 

 

واردات پنکه از چین

 

اکثر افراد پنکه های پرتابل را برای اینکه به راحتی به اتاق های مختلف منتقل کنند، خریداری می کنند. به طور مثال می توان از یک پنکه در طول روز در اتاق نشیمن و در هنگام شب در اتاق خواب استفاده نمود. در این مورد پنکه ای مناسب است که وزن خیلی زیادی نداشته باشد. پنکه های پرتابل ایستاده و رومیزی با وزن چند کیلو وجود دارند که می توان خریداری نمود. مدل های مختلفی هم از انواع پنکه های ایستاده دارای چرخ برای جابه جایی راحت تر ساخته شده اند، با این وجود افرادی که می خواهند پنکه را در طبقات مختلف استفاده کنند می بایست هنگام خرید به وزن پنکه نیز توجه کنند.

واردات انواع پنکه شارژی رومیزی ،پنکه ماشین ،پنکه های دستی پلاستیکی و… از جمله مواردی هستند که ما می توانیم راهگشای شما عزیزان باشیم.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید انواع پنکه و لوازم برقی مد نظر خود را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا پرداخت خواهید نمود. 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!