ترخیص , واردات لوازم یدکی ماشین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      ترخیص , و...

ترخیص , واردات لوازم یدکی ماشین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

ترخیص , واردات لوازم یدکی ماشین 

 

خرید و واردات انواع لوازم یدکی ماشین ،تجهیزات داخلی ماشین های سواری و سنگین ،لاستیک خودرو ، قطعات ماشین و … بخشی از توانمندی بازرگانی فیروزه در رابطه با خرید خارجی و امور بازرگانی می باشد.

تجربه موفق ارائه خدمات در زمینه های مختلف بازرگانی خارجی به شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی کشور موجب شده است. که بسیاری از تجار و صاحبان صنایع، امور مربوط به حمل و نقل(داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پیگیری  اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیهو بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نمایند. 

 

واردات لوازم یدکی ماشین

 

از لوازم یدکی خودرو ها، تایر (به انگلیسی: Tire) یا لاستیک خودرو عبارت است از بخشی از بدنهٔ یک خودرو یا وسیلهٔ نقلیهٔ دیگر که به‌صورت حلقه بر دُور چرخ خودرو قرار گرفته‌است. تایرها برای محافظت از چرخ و عملکرد بهتر خودرو در زمانی که چرخ خودرو در تماس با زمین است ایجاد شده‌اند.

تایر، قطعه‌ای لاستیکی است که برروی چرخ وسیلهٔ نقلیه سوار می‌شود، به‌نحوی‌که با سطح زمین همواره در تماس است و با کاستن از شدت ضربات ناشی از عوارض جاده و تحمل بار واردشده، حرکت چرخ و جابه‌جایی وسیلهٔ نقلیه را بسیار آسان می‌کند.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!