واردات انواع زیورآلات بدلی از چین ،خرید بدلیجات از چین

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات ا...

واردات انواع زیورآلات بدلی از چین ،خرید بدلیجات از چین

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات انواع زیورآلات بدلی از چین ،خرید بدلیجات از چین

 

شرکت بازرگانی فیروزه به دلیل داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو با در نظر گرفتن این مسئله که خرید زیورآلات و … که بیشتر به سلیقه واردکننده بستگی دارد و مشتری تمایل به خرید کالا با حضور خود و  به سلیقه خود دارد. قادر است مشتری را در هنگام خرید در کشور چین با مترجم مسلط به زبان چینی ، فارسی، انگلیسی همراهی کند، تا بخش عظیمی از نگرانی خریدار در هنگام خرید و چانه زنی و انتخاب شرکت معتبر چینی برطرف شود. همراه شما هستیم با خریدی مطمئن و مناسب!!

 

 

واردات بدلیجات

 

 

پس از ورود اسلام به ایران هنر جواهرسازى، تحت تاثیر کانون هاى هنر اسلامى قرار گرفت و بدین ترتیب، تغییراتى در این هنر ایجاد شد، همچنین استفاده از سنگ هاى قیمتى و نیمه قیمتى افزایش یافت.

با گام نهادن به قرن بیستم صنعت طلا جواهر سازی ایران وارد عصر جدیدی شد. زیرا به تدریج لباس های ایرانیان از حالت سنتی گذشته خارج گردید و در اثر افزایش رفت و آمد های مردم ایران به ویژه با اروپائیان تاحدود زیادی صنعت طلا وجواهر سازی هم تحت تأثیر قرار گرفت و سبک های جدیدی در تولید مصنوعات مردم پسند به کار گرفته شد از جمله جورجیایی، ویکتوریایی و ادواردی. البته در تاریخ ایران پس از استقرار سلسله پهلوی نیز تزئینات شاهی نظیر تاج جدید، چوگان جدید، جامه های جدید و غیره ساخته شد که هم اکنون در موزه جواهرات بانک مرکزی نگهداری می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...