واردات و ترخیص لیوان و ماگ از چین 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات و ...

واردات و ترخیص لیوان و ماگ از چین 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص لیوان و ماگ از چین 

 

شرکت بازرگانی فیروزه توانمندی واردات انواع لیوان ،ماگ و کاپ را دارا می باشد.انواع ماگ های حرارتی ،مگنتیکی ، سفالی ،فلزی ، سرامیکی ،لیوان های شیشه ا ی و… را دارد.

این مجموعه واردات انواع ماشین آلات و دستگاههای صنعتی ،قطعات یدکی خودرو ،موتور سیکلت و دوچرخه ،بادکنک ،مواشیمیایی،دستگاههای خودپرداز ، کالاهای آماده مصرف و… را در رزومه ی ۳۵ ساله ی خود دارد.

همچنین این مجموعه به جهت دارا بودن دفاتر متعدد در ایران و چین بسیاری از امور مربوط به واردات ،صادرات و ترخیص کالا را با فراغ بال بیشتری به سرانجام رسانده است.

 

 واردات لیوان و ماگ از چین

 

تعدادی از ماگ‌ها نیز از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند که نسبت به سایر ماگ‌ها طرفداران زیادی ندارند، اما ویژگی های اصلی ماگ پلاستیکی وزن کم آنهاست که حمل و نقل را آسان می‌کند. به همین دلیل از ماگ‌های پلاستیکی بیشتر برای مسافرت استفاده می شود و به هیچ عنوان برای استفاده های روزمره گزینه‌ مناسبی نیستند. دومین ویژگی مهم ماگ پلاستیکی نیز توانایی آنها برای گرم‌نگه‌داشتن یا سرد نگه‌داشتن نوشیدنی است. ضمن اینکه ماگ‌ پلاستیکی بدون هیچ‌ مشکلی در مایکروویو قرار می‌گیرد، ولی در مقابل شعله‌های آتش به شدت تخریب‌پذیر است. قیمت ماگ های پلاستیکی بین  پنج الی ۵۰هزار تومان تعیین می‌شود.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...