بهداشت استفاده از موی مصنوعی 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>        بهداشت ...

بهداشت استفاده از موی مصنوعی 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 

بهداشت استفاده از موی مصنوعی 

 

 

بيشتر خانم ها از کلاه گيس به عنوان عاملي براي زيبايي استفاده مي کنند. تحقيقات نشان مي دهد از هر 10 مورد کلاه گيسي که توسط افراد خريداري مي شود، شش مورد براي موهايي کاملاً سالم استفاده مي شود. حال اگر به هر دليلي ناچاريد يا دوست داريد از کلاه گيس استفاده کنيد، بهتر است قبل از خريداري، نکاتي راجع به آن بدانيد:
1- سعي کنيد کلاه گيسي خريداري کنيد که جنس آن مرغوب باشد و به صورت غير طبيعي برق نزند.
الياف مرغوب پوستيژها به طور عمده توليد کشور ژاپن است اما در بازار ارزان پسند ايران، معمولاً اين الياف از توليدات کشور چين است. البته در بين کلاه گيس هاي چيني، توليدات با الياف ژاپني نيز وجود دارد که گران تر هستند. براي کمتر شدن برق کلاه گيس، چند بار قبل از مراسمي که قرار است از آن استفاده کنيد، آن را روي سرتان بگذاريد؛ به اين ترتيب هم به آن عادت مي کنيد، هم کلاه گيس با کمي کهنه شدن حالت طبيعي تري پيدا مي کند و بيشتر شبيه موي طبيعي مي شود.

 

 

 بهداشت مو مصنوعی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  ۳۵ سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...