لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای  بی‌اثر 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      لوازم آرا...

لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای  بی‌اثر 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای  بی‌اثر 

 

 دکتر شهریار اسلامی تبار با اشاره به بازدارندگی از تخلف به عنوان هدف غایی تدوین قوانین، افزود: قانون درباره فراورده ها و مواد آرایشی و بهداشتی، رعایت ضوابط یا فرمول ثبت شده را الزام کرده است تا در فراورده های مذکور برای مثال رنگ، اسانس و سایر مواد اضافی غیرمجاز بکار برده نشود که اگر تخطی از ضوابط  موجب بیماری مصرف کننده یا آسیبی گردد که معالجه آن کمتر از یک ماه باشد، مجازات مرتکب شونده آن ۶ ماه تا دو سال حبس تادیبی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر مدت معالجه ای که در پی آسیب  و بیماری ناشی از تخلف بوجود آمده بیشتر از یک ماه باشد افزود: این مجازات می تواند مشمول یک تا سه سال حبس تادیبی گردد.

 

واردات لوازم آرایشی

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...