عوارض ام آر آی – آیا ام آر آی روش خطرناک یا بی خطری است؟

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      عوارض ام ...

عوارض ام آر آی – آیا ام آر آی روش خطرناک یا بی خطری است؟

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

عوارض ام آر آی – آیا ام آر آی روش خطرناک یا بی خطری است؟

 

دستگاه ام آر آی معمولا به شکل یک اطاقک کوچک است که تونلی در درون آن وجود دارد. تختی در جلوی این تونل قرار دارد که میتواند به درون آن حرکت کند.

برای انجام ام آر آی بیمار روی تخت دراز میکشد و سپس به داخل تونل میرود. در مدت انجام تصویربرداری تخت بیمار در داخل تونل حرکت میکند. مدت تصویربرداری با ام آر آی طولانی تر از سی تی اسکن است. این مدت معمولا بین 45-15 دقیقه است. گاهی ممکن است این مدت تا یک ساعت هم طول بکشد. بیمار در مدت کار کردن دستگاه باید آرام و بیحرکت باشد. حرکت بیمار موجب میشود تا تصویر بدست آمده محو و غیر دقیق باشد.

 

 

 واردات ام آر آی

 

 

در حین انجام ام آر آی بیمار میتواند به راحتی تنفس کند. البته ممکن است در لحظاتی تکنیسن از بیمار بخواهد تا چند لحظه نفس خود را نگه دارد.

در حین انجام ام آر آی ممکن است صداهای بلندی از دستگاه شنیده شود که طبیعی است و نباید موجب نگرانی بیمار شود. ممکن است قبل از انجام ام آر آی بر روی گوش های بیمار گوشی گذاشته شود تا صدای کمتری به گوش وی برسد.

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ ساله در امر واردات و صادرات (از خرید تا ترخیص) دارای دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو می باشد. این شرکت قادر به وارد کردن و صادر کردن هرنوع دستگاه و کالایی که از نظر قوانین گمرکی جمهوری اسلامی ایران بلامانع باشد. یکی از زمینه های واردات، کالاهای تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی و تجهیزات بیمارستانی می باشد. با ماباشید با یک خر ید مطمئن!

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...