آشنایی با پرچم چین , طرح روی پرچم چین نماد چیست؟

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      آشنایی با...

   آشنایی با پرچم چین , طرح روی پرچم چین نماد چیست؟

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با پرچم چین , طرح روی پرچم چین نماد چیست؟

 

طرح کنونی پرچم چین برای اولین بار در ۲۷ سپتامبر ۱۹۴۹ به رسمیت شناخته شد.

 قرمز و طلایی قرمز نشان‌دهنده‌ی انقلاب کمونیستی در چین و پنج ستاره‌ی طلایی و ارتباط آن‌ها نماد اتحاد مردم چین تحت رهبری حزب کمونیست این کشور (CPC) است. 

تمدن چین باستان یکی از کهن‌ترین تمدن‌های تاریخ است که در سواحل حاصل‌خیز رود زرد که در دشت شمال چین جاری‌ست شکوفا شد. نظام سیاسی چین بیش از ۶ هزار سال مبتنی بر سلطنت مطلقهٔ موروثی بود. نخستین دودمان پادشاهی این کشور دودمان شیا در حدود ۲ هزار سال پ. م بود. اما نخستین حکومتی که چین را متحد کرد دودمان چه‌این در ۲۲۱ پ. م بود. آخرین دودمان پادشاهی این کشور هم چینگ بود که در ۱۹۱۱ با تشکیل جمهوری چین به رهبری کومینتانگ حزب ملی چین، نابود شد. چین در نیمهٔ اول سدهٔ بیستم میلادی در دریایی از اختلافات و جنگ‌های داخلی غوطه‌ور بود که کشور را به دو اردوگاه سیاسی عمده تقسیم کرده بود؛ کومینتانگ و حزب کمونیست چین. مخاصمات اصلی در ۱۹۴۹ با پیروزی کمونیست‌ها در جنگ داخلی و تأسیس جمهوری مردمی چین در سرزمین اصلی پایان یافت.

 

 

پرچم چین

 

 

 شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال سابقه در امر واردات و صادرات با کشور چین و داشتن دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو قادر است راهنمای شما واردکنندگان محترم باشد در کار خرید حمل و ترخیص کالا

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...