وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ایران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>    وضعیت صادرا...

وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ایران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>  
 


وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ایران

 

 به گزارش رکنا ۳۵ محصول کشاورزی ایران جزو رتبه‌های یک تا ۱۰ جدول جهانی این محصولات است و این آمار نشان می‌دهد که می‌توان بر روی صادرات این محصولات تمرکز بیشتری داشت. این محصولات شامل سیب، کشمش و مرکبات، هندوانه، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، پیاز و موسیر و پسته باپوست، رب گوجه‌فرنگی، زعفران، مغز پسته تازه است. خرمای ایران دارای محبوبیت در کشور هندوستان است و افزایش مشتریان ازجمله امریکا و استفاده از حقوق گمرکی اوراسیا می‌تواند حجم صادرات خرمای ایران را افزایش دهد.

بر اساس گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران، به نقل از کاوه زرگران، صادرات پسته در سال 1395، بیش از 138 هزار تن بوده که نسبت به سال قبل 8 هزار تن، معادل 6 درصد، افزایش یافته است. صادرات این محصول طی مدت چهار ماهه ابتدایی سال جاری نیز 16.66 هزار تن و به ارزش حدود 173 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 هزار تن و معادل 42 درصد به لحاظ وزنی و در حدود 100 میلیون دلار به لحاظ ارزشی کاهش یافته است.

صادرات محصولات کشاورزی



شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ ساله در امر واردات و صادرات قادر است در زمینه پسته، زعفران،خشکبار، سنگ و انواع کالاهای مصرفی دیگر با شما که می خواهید وارد عرصه صادرات شوید همکاری کند. 

این شرکت در زمینه محصولات فوق الذکر به دو شکل فعالیت دارد :

  • صادرات زعفران و پسته و خشکبار
  • وارد کننده شیشه و لوازم بسته بندی آنها
  • دستگاههای آماده سازی این محصولات

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...