واردات دستگاه های بسته بندی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>    واردات دستگ...

واردات دستگاه های بسته بندی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات دستگاه های بسته بندی

 

دستگاه های کارتن چسب زن برای کارتن ها با سایز متفاوت ساخته شده، که در سهولت در امر بسته بندی طراحی شده است. این دستگاه کارتن چسب زن به نحوی طراحی شده است تا قابلیت بسته بندی طیف وسیعی از کارتن‌های سبک تا سنگین وزن را داشته باشد.

دستگاه چسب کش کارتن برای عملیات چسب زنی کارتن ها به کار می رود و این در حالی است که سایز کارتن ها در مورد بسته بندی متفاوت است.

کارتن چسب زن


    شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفاتر بازرگانی در شهرهای مهم چین همچون ایوو و گوانجو و پکن که مورد رفت و آمد زیاد ایرانیان است، قادر به واردات دستگاه های بسته بندی روز دنیا که شامل دستگاه های بسته بندی، مواد اولیه بسته بندی ، انواع دستگاه کارتن چسب زن ، دستگاه کارتن چسب زن اتوماتیک، دستگاه های کارتن چسب زن دستی، دستگاه چسب کش کارتن، چسب زن کارتن، خرید و حمل و ترخیص امور گمرکی این دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی اعم از چسب مایع و چسب ۵سانتی و … می باشد. شما می توانید در شرکت ما در ایران و یا دفاتر چین حاضر شوید و به همراه نیروهای ما به بازار و کارخانجات مراجعه و جنس و کالاهای تجهیزات بسته بندی خود را تهیه فرمایید و همچنین نگران واردات دستگاه های بسته بندی، حمل و امورگمرکی و … نباشید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...