خرید و واردات اکسیدآهن , ترخیص اکسیدآهن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>    خرید و وارد...

خرید و واردات اکسیدآهن , ترخیص اکسیدآهن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

خرید و واردات اکسیدآهن , ترخیص اکسیدآهن

 

خرید و واردات اکسیدآهن , ترخیص اکسیدآهن و انواع مواد شیمیایی و اولیه صنعتی از چین ،واردات انواع تجهیزات آزمایشگاهی ،بیمارستانی ،قطعات یدکی خودرو ،قطعات یدکی موتور ،لوازم خرازی ،فندک ،اسباب بازی و… بخشی از فعالیتهای این مجموعه ی بازرگانی می باشد.

شرکت بازرگانی فیروزه با دفاتر فعال خود در ایران و چین و همکاری بامجموعه های دیگر توانایی انجام امور حمل و نقل ،ترخیص و کلیه امور گمرکی را دارا می باشد.

 

 

واردات اکسیدآهن

 

کانی شناسی در کاربرد سنگ های معدن آهن اهمیت فراوانی دارد. بسیاری از کانی ها که ممکن است عیار بالایی از آهن داشته باشند ولی به علت نوع ترکیب کانی به عنوان ماده اولیه آهن و فولاد قابل استفاده نیستند. مثلا فایالیت (SiO2.2FeO) با وجود آنکه از آهن نسبتا غنی می باشد (عیار حدود 55 درصد) ولی به علت ترکیب سیلیکاته آن که عملا در روش های تولید آهن و فولاد غیر قابل احیا می باشند، در متالورژی آهن قابل کاربرد نیست

تجربیات موفق در خدمت رسانی به موسسات و بازرگانان،موجب اعتماد بیشتر این افراد شده است .بطوریکه تمام امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پیگیری  اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و …. و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نمایند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...