خرید خارجی, ترخیص کالا , واردات پمپ آب

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      خرید خارج...

خرید خارجی, ترخیص کالا , واردات پمپ آب

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید خارجی, ترخیص کالا , واردات پمپ آب 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه آماده ی هرگونه همکاری با بازرگانان و صاحبان سرمایه در تمام مراحل مشاوره ،خرید ، ترخیص ،حمل و نقل بین المللی و… است.

شرکت بازرگانی فیروزه کشور چین که به عنوان بزرگترین قطب صنعتی در آسیا و یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده و تأمین کننده کالا در دنیا شناخته می شود را به عنوان مبدأ خرید کالاهای خود قرار داده است.

 

واردات پمپ آب

 

 

یک پمپ گریز از مرکز بر اساس تبدیل انرژی جنبشی یک سیال جاری به فشار ایستا کار می‌کند. این نحوه عمل بوسیله قانون برنولی توصیف می‌شود. قاعده عملکرد پمپ گریز از مرکز را می‌توان با ملاحظه تأثیر تکان دادن یک سطل آب بر روی یک مسیر دایره‌ای شکل توسط یک طناب، نشان داد. نیرویی که آب را به کف سطل فشار می‌دهد، نیروی گریز از مرکز است. اگر یک سوراخ در کف سطل تعبیه شود، آب از طریق این سوراخ جریان می‌یابد. از این گذشته اگر یک لوله ورودی در بالای سطل تعبیه شود، جریان آب به بیرون سوراخ منجر به تولید یک خلاء موضعی در داخل سطل خواهد شد. این خلاء آب را از یک منبع در سمت دیگر لوله ورودی به داخل سطل خواهد کشید. بدین روش یک جریان پیوسته از منبع و به بیرون سطل بوجود می‌آید.

 مجموعه بازرگانی فیروزه دارای ۳۵سال تجربه در امور بازرگانی واردات ،صادرات و ترخیص کالا است.و دارای دفاتر متعددی در پکن ،گوانجوو ،ایوو،بندرعباس ،تهران و مشهد می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...