واردات،ترخیص،حمل انواع موس از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>    واردات،ترخی...

واردات،ترخیص،حمل انواع موس از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات،ترخیص،حمل انواع موس از چین

در ماوس های لیزری به جای LED از دیود لیزری فروسرخ استفاده می شود. در سال 1988 شرکت سان مایکروسیستمز نوعی ماوس لیزری را به همراه سرورها و رایانه های حرفه ای خود عرضه کرد اما ماوس های لیزری تا سال 2004 به بازار عمومی راه نیافت. در این سال، شرکت لاجیتک موفق شد ماوس لیزری مدل MX1000 خود را معرفی کند. در این ماوس از باریکه لیزر فروسرخ کوچکی استفاده شده بود و با ظرافتی که داشت، دقت ماوس را بسیار افزایش می داد. در آگوست سال 2009 شرکت لاجیتک یک بار دیگر پیشقدم شد و ماوس لیزری جدیدی با دو باریکه لیزر را عرضه کرد که دقت در آن بازهم بالاتر رفته بود.

 

واردات ماوس 

انواع مدل های موس ،بی سیم،انگشتی و نوری و دیگر تجهیزات جانبی کامپیوتر را از ما بخواهید.

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در کشور چین ، تا حد زیادی با اوضاع بازارهای چین و فروشندگان آنجا آشناست. و راهنمای مناسبی برای بازرگانان عزیز در این حوزه می باشد.

تیم فعال و متخصص بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر فعال در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (تهران،مشهد و بندر عباس) قادر به مشاوره و شناسایی بازار موس و تجهیزات کامپیوتری در چین و ایران و خرید و حمل فندک درخواستی با کیفیت و قیمت موردنظر از بازارهای چین،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا با داشتن ترخیص کارهای زبده و با تجربه در بنادر ایران می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات انواع تجهیزات کامپیوتری در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!