ترخیص کالا ،واردات انواع تزیینات لباس از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>    ترخیص کالا ...

ترخیص کالا ،واردات انواع تزیینات لباس از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

ترخیص کالا ،واردات انواع تزیینات لباس از چین

 

به‌طور کلی دکمه لباس سال‌هاست وارد زندگی ما شده و این محصولات اوایل حضورشان در زندگی بشر به نوعی  بیانگر جایگاه و موقعیت اجتماعی آنها بوده، چون ثروتمندان با استفاده از فلزات گرانبها مثل طلا و نقره لباس‌هایشان را با دکمه آذین می‌کردند و دیگر اقشار جامعه با چوب یا استخوان حیوانات سعی در آراستن لباس‌هایشان داشتند.

اما این روند تقریبا از یکی دو قرن پیش، به نوعی تجارت یا صنعت در بخش‌های مختلف اجتماعی تبدیل شد و  اگرچه هنوز هم به نوعی در گروه زیورآلات می‌‌توان برخی از تولیدات را مشاهده کرد ولی از آن دوره تاکنون تجارتی بزرگ یعنی چندین برابر ساکنان کره زمین را مهیا کرد.

 

 

واردات دکمه

 

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

تیم فعال و متخصص بازرگانی فیروزه با داشتن دفاتر فعال در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (تهران،مشهد و بندر عباس) قادر به مشاوره و شناسایی بازار لوازم خرازی علی الخصوص انواع تزیینات لباس در چین و ایران و خرید و حمل کالای درخواستی با کیفیت و قیمت موردنظر از بازارهای چین،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا با داشتن ترخیص کارهای زبده و با تجربه در بنادر ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!