ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>    ترخیص انواع...

ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

ترخیص انواع سرپیچ لامپ و لوازم الکتریکی

یکی از خدمات شرکت بازرگانی فیروزه، واردات و ترخیص انواع سرپیچ های لامپ و لوازم الکتریکی می باشد.

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک کردن به بازرگانان عزیزی که قصد تجارت با چین و سفر به چین را دارند می باشد. از جمله فعالیت های تیم ما مشاوره ی سرمایه گزاری در خرید از چین،شناسایی کالا و شرکت های سازنده ی محصول موردنظر ،رایزنی با بهترین شرکت جهت خرید کالا با کیفیت و قیمت درخواستی ،پیگیری و گرفتن مجوزهای لازم برای واردات کالا،انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا،حمل بار تا مقصد می باشد.



واردات لوازم برقی

 

لامپ رشته‌ای با رشته تنگستن پیچیده شده، در سال ۱۹۲۰ میلادی به بازار آمد. گاهی اوقات این لامپ با لامپ رشته کربنی که در ۱۸۹۰ معرفی شد اشتباه گرفته می‌شود. علاوه بر لامپ حبابی معمولی شامل انواع متنوعی  مانند لامپ‌های کم توان و ولتاژ پایین نیز می‌شود که کاربرد زیادی داشته‌اند اما هم اکنون به صورت عمده با ال‌ئی‌دی‌ها جایگزین شده‌اند.
بعضی از کشورها رغبت زیادی به جایگزینی بعضی از انواع این لامپ‌ها نشان داده‌اند، مانند برنامه جایگزینی لامپ‌های رشته‌ای رایج در استرالیا تا سال ۲۰۱۰۰، چون این لامپ‌ها از لحاظ بازده تبدیل الکتریسیته مقرون به صرفه نیستند. سرپیچ  نیز وسیله ایست که لامپها را به برق ورودی متصل میکند.پس ابتدا لامپها را بسته به شرایط محیطی نگه داری میکند و سپس سیمهای حامل جریان برق ورودی مخصوص لامپ به ترمینالهای موجود در سرپیچ  متصل میشود.

 

واردات لوازم الکتریکی

 

عزیزانی که قصد سفر به چین را دارند می توانند از شرایطی که تیم بازرگانی فیروزه برای آنها در نظر گرفته اند استفاده ی لازم را ببرند،شرایطی مثل همراهی مترجم چینی و انگلیسی که در این مدت سفر و خریدی مطمئن را برای شما ممکن می سازد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره واردات لوزام الکتریکی در بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!