واردات انواع فوم از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>    انواع ورق ه...

واردات انواع فوم از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

انواع ورق های فوم وارداتی از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه

شرکت بازرگانی فیروزه فعالیت های گسترده ای در زمینه واردات و صادرات  و ترخیص کالا از گمرک دارد،35 سال سابقه ی بازرگانی و داشتن دفاتر متعدد در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (مشهد،تهران،بندرعباس) جزئی از مزیت های رقابتی بین تیم بازرگانی فیروزه و دیگر شرکت های فعال در عرصه ی ترخیص کالا و واردات از چین می باشد.

با  اینکه صنعت کشور ما رو به رشد است اما در بحث تهیه و تولید مواد اولیه هنوز ضعف هایی و جود دارد لذا نیاز به مبادلات با دیگر کشورهایی همچون چین هستیم تا در این قضیه گره ای از مشکلات صنعت ایران برداریم.تهیه ی انواع ورق های فوم از بازارهای چین که از تنوع قیمت و کیفیت بالایی برخوردار است توسط شرکت بازرگانی فیروزه که تجربه ی چندین ساله در بازار ایران و چین را داراست.

 

واردات فوم از چین

 

امروزه فوم های پلی اتیلن به دلیل راندمان بالای ایزولاسیون، کیفیت ودوام بالا، خاصیت ضدآب بودن، مقاومت شیمیایی بالا، قیمت مناسب، سهولت نصب، سهولت حمل ونقل وعدم آلوده سازی محیط زیست جایگزین سایر عایق های رایج گردیده است. پلی فوم علاوه برعایق نمودن ساختمان دربرابر اتلاف انرژی، یک عایق صوتی و پوششی مناسب برای قسمت های مختلف بنا می باشد.                

فوم

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات انواع فوم توسط بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!