واردات

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>     واردات از ...

واردات

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات

از آنجاییکه که ۹۰ درصد کالاهای تولیدی جهانی و بیشتر از ۸۰ درصد کالاهای وارداتی در جهان متعلق به کشور چین است؛‌ از نظر شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارها، واردات کالا از این کشور دارای سطح رشد بالا امری حسابگرانه است. به دلیل دستَمزدهای پایین نیروی کار و نهاده‌های تولیدی ارزان قیمت‌تر در این کشور، حاشیه سود واردات از این کشور بیشتر از سایر کشورها خواهد بود. از سوی دیگر، امروزه با پیشرفت ظرفیت‌های تولیدی، زمان انتقال کالا از کشور چین سریع‌تر از گذشته است.

 

ترخیص کالا و یا ترخیص یک فرایند است که توسط صاحب کالا یا نماینده ی قانونی صاحب کالا( بند ب ماده 1 قانون امور گمرکی مصوب سال 1390 مجلس شورای اسلامی ) در گمرک جهت صادرات و یا واردات کالا صورت می گیرد و در طی آن کالا پس از انجام تشریفات گمرکی مربوط از اماکن گمرکی خارج می گردد.  فرایند ترخیص کالا شامل آماده سازی و ثبت اسناد به صورت فیزیکی یا الکترونیک و محاسبه هزینه ها شامل مالیات، سود بازرگانی و حقوق گمرکی و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان می باشد.

پس از رسیدن محمولات توسط حمل کننده کالا به گمرک ، کالا در انبار قرار می گیرد. با ارسال اسناد توسط فروشنده و دریافت اسناد توسط خریدار امکان دریافت قبض انبار و ترخیصیه کالا از شرکت حمل کننده توسط ترخیص کار به عنوان نماینده صاحب کالا ایجاد می شود. قبل از حضور در گمرک باید تشریفات قبل از اظهار صورت بگیرد و پس از ورود اطلاعات به سامانه گمرک از طریق درگاه اینترنتی ترخیص کار به همراه اسناد کامل و وکالت نامه قانونی در گمرک حاضر می شود و از این پس تشریفات گمرکی شکل می گیرد. نوع تشریفات گمرکی با توجه به اهداف واردات کالا وصادرات کالا و نوع رویه گمرکی متفاوت است.

یکی از تیم هایی که به صورت فعال در حوزه ترخیص کالا از چین فعالیت می کندگروه بازرگانی فیروزه می باشد. گروه بازرگانی فیروزه  دارای ترخیص کار های با تجربه و متعهد می باشد که وجود این ترخیص کارها می تواند برسرعت ترخیص کالا بیفزاید .

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات و ترخیص کالا از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!