تشریفات گمرکی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>     گمرک  شرکت...

تشریفات گمرکی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 گمرک

 شرکت بازرگانی فیروزه در امور تجاری آماده ارائه خدمات بازرگانی (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص کالا، امور مالی و سرمایه گذاری خارجی) بنا به تقاضای شما می باشد. 

این شرکت  با هزاران کارخانه تولیدی ،شرکتهای بازرگانی و تجاری چین در ارتباط بوده  و با تکیه بر اطلاعات و تجارب چندین ساله خود تبدیل به بهترین انتخاب برای تجارت با کشور چین گردیده است.

تعرفه گمرکی

اسناد مثبته گمرکی بطور کلی اسنادی هستند که مؤید ورود کالا به ترتیب مجاز به کشور , انجام تشریفات قطعی گمرکی در خصوص آنها و تر خیص از گمرک با صدور سند ترخیص و پرداخت کلیه وجوهی که به ورود قطعی کالا تعلق میگیرد میباشد.

منظور از اسناد نادرست ,اسناد یا سیاهه هایی است که در آن خصوصیات کالا صحیح و منحصرا قید نشده است و صاحب کالا از عدم تصریح خصوصیات به زیان دولت اقدام و کالای دیگری را با حقوق گمرکی و سود بازرگانی و عوارض کمتر اظهار نموده باشد 

اظهارنامه گمرکی یعنی هر اظهار یا اقدامی راجع به اطلاعات خاص مورد نیاز گمرک به هرشکل که توسط گمرک توصیه شده یا مورد قبول واقع شود .

 

گمرک ایران

 

شرکت بازرگانی فیروزه فعالیت های گسترده ای در زمینه واردات و صادرات  و ترخیص کالا از گمرک دارد،35 سال سابقه ی بازرگانی و داشتن دفاتر متعدد در چین (پکن،گوانجو،ایوو) و ایران (مشهد،تهران،بندرعباس) جزئی از مزیت های رقابتی بین تیم بازرگانی فیروزه و دیگر شرکت های فعال در عرصه ی ترخیص کالا و واردات از چین می باشد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!