ترخیص کار

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>     ترخیص کار ...

ترخیص کار

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 ترخیص کار

مشاوره ترخیص کالا از گمرک از تخصصی ترین فعالیت هایی می باشد که توسط تیم مجرب گروه بازرگانی فیروزه صورت می گیرد .

جهت ترخیص کالا توسط شرکت های ترخیص کار نیازمند ورود اطلاعات مربوط به هویت صاحب کالا و نماینده ی آن جهت اظهار به گمرکات و تعیین ارزش کالای وارداتی به سیستم هستیم. در ترخیص کالا منظور از ارزش کالای وارداتی به معنای ارزش کالا در مبدا بعلاوه نرخ کرایه حمل و بیمه کالا تا ورود به گمرک می باشد. (در صورت پرداخت شدن هزینه های دیگر نیز در تعیین ارزش گمرکی کالا اضافه می شود که شامل: ظروف و بسته بندی، هزینه های طراحی و هزینه حقوق مالکیت معنوی می باشد. تخصیص کوتاژ با توجه به مدت اعتبار کابوتاژ کالا به گمرک مقصد می باشد (تا سه ماه بعد از انقضای کابوتاژ کالا اگر گواهی نامه ی گمرک مقصد از طرف صاحب کالا که خود  نشان دهنده ورود کالا است ارائه نشود، کالا به مقصد نرسیده استنباط می شود.) در این مرحله تشخیص مسیر گمرکی جهت ترخیص کالا به روش سیستمی صورت می گیرد که شامل دریافت کوتاژ ترخیص کالا می شود، کوتاژ در واقع کد شناسایی برای ترخیص کالا و اظهارنامه می باشد.

 

ترخیص کار

 

ترخیص کالا از چین یکی دیگر از اقدامات تیم بازرگانی فیروزه در حوزه ترخیص کالا می باشد. گروه بازرگانی فیروزه  دارای ترخیص کار های با تجربه و متعهد می باشد که وجود این ترخیص کارها می تواند برسرعت ترخیص کالا بیفزاید .

ترخیص کالا از چین توسط شرکت بازرگانی فیروزه به صورت های مختلفی انجام می گیرد از جمله روش هایی که برای ترخیص کالا از چین مورد توجه می باشد می توان به ترخیص کالا به صورت هوایی ،زمینی، دریایی و… اشاره کرد.

ما با شناسایی نیاز شرکت شما وموقعیت کالای شما از طریق "ترخیص از طریق مرز های دریایی" و  ترخیص کالا از مرز های زمینی شما را در این امر مشاوره میدهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!