واردات کالا از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات کا...

واردات کالا از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات کالا از چین

 خرید مستقیم از یک تولیدکننده و یا از یک فروشنده به عنوان شخص سوم؛ هر کدام مزایا و معایب خودش را دارد. تولیدکننده‌ها در فرایند توسعه محصول سریع‌تر عمل می‌کنند؛ در حالیکه فروشنده‌ها در فرآیند زنجیره عرضه، کالاهای متنوع‌تری را پوشش می‌دهند.

ارزیابی فروشنده‌ها و به دست آوردن حداکثر اطلاعات در مورد آن‌ها و فعالیت‌های‌اشان اهمیت زیادی دارد. با وجودی که از طریق اینترنت می‌توان به راحتی با فروشنده‌ها ارتباط برقرار کرد اما بهتر است که با آن‌ها رو در رو صحبت کرد و به عنوان مثال به کشور چین سفر کرد. ابتدا باید در مورد شرکت‌های آن‌ها تحقیق کرد و در صورت امکان لیستی از مشتریان آن‌ها تهیه کرد. بعد از اطمینان از صحت گفته‌های آن‌ها، باید تعدادی نمونه از محصول را برای ارزیابی کیفیت کار فروشنده سفارش داده شود. اگرچه باید هزینه معامله را در این حالت پرداخت کرد اما در عوض روش خوبی برای بررسی نحوه کار فروشنده است و امکان آشنایی با شرایط پرداخت و انتقال آن‌ها فراهم می‌شود. نیازی به عجله برای انتخاب عرضه‌کننده نیست، وقت به اندازه کافی وجود دارد. محصول همیشه در دسترس خواهد بود، و یک تحقیق با دقت به انتخاب یک معامله بهتر کمک خواهد کرد.

بازرگانی فیروزه  با بیش از سه دهه تجربه و سابقه درخشان به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی فیروزه با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید.

 

واردات کالا از چین

 

مجموعه بازرگانی فیروزه کلیه مراحل حمل و ترخیص کالا را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!