واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>     واردات و ت...

واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص تلسکوپ 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در ایران و چین می باشد .این مجموعه به صورت گسترده و در حجم بالا اقدام به واردات کالاهای مختلف از چین نموده است.همچنین واردات و ترخیص انواع تجهیزات رصد و تلسکوپ از چین بخشی از توانمندی مجموعه ی ما می باشد.

تیم بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با شما عزیزان در تمامی مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید خارجی ،واردات ،امور گمرکی و ترخیص و… می باشد.در صورتیکه قصد سرمایه گزاری بر روی تجهیزات رصد و تلسکوپ را دارید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 

 

واردات تلسکوپ

 

انتخاب چشمی مناسب در تلسکوپ بسیار مهم است. حتی تصویر بهترین تلسکوپ‌ها نیز با یک چشمی نامرغوب، تصویری کدر و پر از خطاهای رنگ و … می شود. گرچه لزومی ندارد یکسره به سراغ چشمی‌های گران‌بها بروید، در انتخاب نوع و فاصله کانونی دقت کنید. اغلب تلسکوپ‌ها با یک یا دو چشمی استاندارد ارائه می‌شوند- مثلاً 25 میلیمتر یا جفت 10 و 20 میلیمتر. باید چشمی‌های بعدی تکمیل کننده بزرگنمایی شما باشند.

با توجه به مقدار بزرگنمایی، که نسبت فاصله کانونی تلسکوپ به فاصله کانونی چشمی است، چشمی‌های اضافه را، در صورت نیاز، تهیه کنید. فراموش نکنید که قانون حداکثر 50 برابر به ازای هر اینچ قطر دهانه پابرجاست. گرچه بزرگنمایی کم میدان دید وسیع و مطلوبی را برای جستجو و رصد اجرام گسترده در اختیار می‌گذارد، اگر فاصله کانونی چشمی بیش از حد زیاد باشد، قطر مردمک خروجی چنان زیاد می‌شود که بخشی از نور را چشم شما از دست می‌دهد. چشمی‌های نامرغوب کم‌بها 2 جزء‌اند که بهتر است به سراغ آنها نروید. متداول‌ترین نوع چشمی‌های متوسط کلنر (سه جزء) پلوسل (چهار جزء) است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!