خرید میکروسکوپ و واردات میکروسکوپ

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>       خرید میک...

خرید میکروسکوپ و واردات میکروسکوپ

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 خرید میکروسکوپ و واردات میکروسکوپ  

عزیزانی که تمایل به سرمایه گزاری و فعالیت در رابطه با خرید خارجی و واردات و ترخیص انواع میکروسکوپ و دوربین ها ی حرفه ای ،تلسکوپ وانواع لنز را دارید می توانید با تیم بازرگانی فیروزه در ارتباط باشید. هدف این مجموعه صرفه جویی در زمان و هزینه برای بازرگانان عزیز است.

 

 

واردات میکروسکوپ

 

 

 برای خرید میکروسکوپ باید اطلاعاتی راجع به مشخصات  فنی این کالا داشته باشید.

میکروسکوپ الکترونی روبشی یا SEM نوعی میکروسکوپ الکترونی است که قابلیت عکس‌برداری از سطوح با بزرگنمایی ۱۰ تا ۵۰۰۰۰۰ برابر با قدرت تفکیکی کمتر از ۱ تا ۲۰ نانومتر (بسته به نوع نمونه) را دارد.

قدرت و امتیاز یک میکروسکوپ الکترونی به شدت به قطر پرتو الکترونی، شدت و توزیع الکترونها در آن و یکنواختی الکترونها وابسته است و اولین جایی که مشخصات پرتو الکترونی در آن رقم می‌خورد محل تولید آن یعنی تفنگ الکترونی است. به بیان دیگر تفنگ الکترونی منبع پایداری از الکترون است که پرتو الکترونی را ساطع می‌کند

  بازرگانانی که قصد سفر به چین را دارند تا از نزدیک بازارهای چین و محصولات مورد نیاز را بررسی کنند ،می توانند از امکاناتی که این مجموعه برای حضور این عزیزان در چین در اختیار گذاشته است ، استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات میکروسکوپ از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

 ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!