خرید , واردات , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>     خرید , وار...

خرید , واردات , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 خرید , واردات , ترخیص لوازم جانبی حیوانات خانگی

از آنجایی که روز به روز افراد علاقه ی بیشتری به نگهداری انواع حیوانات خانگی از سگ و گربه تا انواع پرندگان زینتی و آواز خوان دارند،شرکت بازرگانی فیروزه مفتخر است تا در زمینه واردات و ترخیص این مجموعه کالاها فعالیت داشته باشد.اساس کار این مجموعه کمک به بازرگانان عزیزی است که قصد سرمایه گزاری خارجی در این زمینه را دارند می باشد تا در سریعترین زمان ممکن و با صرف هزینه مناسب به نتیجه دلخواه و سود مناسب دست پیدا کنند.

 

واردات لوازم جانبی حیوانات خانگی

سنجاب ها حیواناتی هستند که سخت رام میشوند و برای رام شدنشان باید صبر و حوصله زیادی داشت. به طور متوسط مدت زمان رام کردن این حیوان به شش ماه تا یک سال میرسد. 

سنجاب هایی که در ایران وجود دارند معمولاً ایرانی بوده و توسط شکارچیان غیرمجاز فروخته میشوند و دلالان از شکار سنجاب و قاچاق آن به روسیه و ترکیه سود زیادی میبرند. برای شناخت سنجاب اصیل از سنجاب های معمولی باید به دم آن توجه کرد. هر چه دم سنجاب پشمالوتر باشد نژاد آن اصیل تر است. 

واردات انواع ظرف غذای سگ و گربه ،جای خواب حیوانات خانگی ،اسباب بازی و انواع وسایل سرگرمی حیوانات ،باکس نگهداری حیوانات و …. بخشی از لوازم جانبی است که توانایی خرید ،واردات و ترخیص آنها برای ما ممکن بوده است.

 

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره ی بیشتر در این رابطه و یا هرگونه خرید خارجی می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!