خرید ، واردات ، ترخیص حباب شیشه ای

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>       خرید ، و...

خرید ، واردات ، ترخیص حباب شیشه ای

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 خرید ، واردات ، ترخیص حباب شیشه ای

خرید ، واردات ، ترخیص حباب شیشه ای از کشور چین تجربه ای متفاوت از شرکت بازرگانی فیروزه پس از سالها فعالیت در امور واردات و ترخیص کالا می باشد.

انواع حبابهای شیشه ای ،حباب چراغ های نفتی ،حباب لامپ و لوستر ،انواع شیشه و لوله آزمایشگاهی ،میله های شیشه ای ،لوله های شیشه ای و…نمونه مواردی هستند که این مجموعه توانایی واردات آنها را دارد.

 

واردات حباب شیشه ای از چین

 

 

شیشه آلات آزمایشگاهی کورکس (corex) : نوع بخصوصی از شیشه های بوروسیلیکات در شیشه الات آزمایشگاهی می باشند. که جنس آنها : slumina silicate glass می باشد ، در مقابل مواد شیمیایی 6 برابر مقاوم تر از پیرکس می باشند.مقاومت شیمیایی آنها بیشتر از مقاومت حرارتی آنهاست . پیپت های کورکس در برابر فشار (psi) 2000 تا 5000 مقاومت دارند.

شیشه آلات آزمایشگاهی کورکس از پیرکس مقاوم تر هستند. مقاوم به کدورت ایجاد شده در اثر مواد قلیایی و خراش می باشند 

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.به همین جهت بیشتر معاملات و امور بازرگانی این مجموعه در این کشور انجام می شود. 

بسیاری از صاحبان صنایع  و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی ، انبارداری ، بسته بندی ، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!