خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      خرید ، وا...

خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر 

 

خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر توسط شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امور بازرگانی (واردات و ترخیص کالا )

 

از جمله فعالیتهای این مجموعه واردات انواع شیشه و ظروف خالی لوازم آرایشی و بهداشتی ،شیشه خالی عطر و ادکلن ،قوطی کرم ، قوطی پلاستیکی شامپو ، ظرف خالی کرم پودر ،ریمل و… می باشد.

از آنجایی که این کالاها نیازمند به تنوع و استانداردهای خاصی است این مجموعه در پی آنست که به بهترین شکل این موارد را پوشش دهد.

 

واردات ظرف خالی عطر و لوازم بهداشتی

 

ترخیص کالا اصطلاحی است که جهت اظهار کالا به گمرک و آزادسازی آن برای وارد کننده یا صادر کننده کالا مورد استفاده قرار می گیرد.
فعالیت ترخیص کالا شامل آماده سازی و ثبت اسناد به صورت فیزیکی یا الکترونیک و محاسبه پرداختی ها شامل مالیات ، ماخذ تعرفه گمرکی ، سود بازرگانی ، حقوق گمرکی و تسهیلات ارائه شده توسط دولت به واردکنندگان و صادر کنندگان کالا می باشد.
در بسیاری از کشورها کارگزاران گمرکی یا حق العمل کاران فعالیت خود را در زیر مجموعه فعالیت فورواردری کالا به انجام می رسانند البته تجارت های مستقل و خطوط کشتی رانی، وارد کنندگان و صادر کنندگان، عمده ی کارفرمایان حق العملکار گمرکی محسوب می شوند.

اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را به بازرگانان عزیز و شرکتها ارائه دهند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!