واردات ناخن مصنوعی , ترخیص ناخن مصنوعی , برچسب ناخن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات نا...

واردات ناخن مصنوعی , ترخیص ناخن مصنوعی , برچسب ناخن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات ناخن مصنوعی , ترخیص ناخن مصنوعی , برچسب ناخن  

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع ناخن مصنوعی ، برچسب ناخن ، مژه مصنوعی ، ناخنگیر ، ست مانیکور و پدیکور ،لوازم آرایش و… بخشی از فعالیتهای بازرگانی فیروزه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.

 

 واردات ناخن مصنوعی

 

نکته مثبت تمامی ناخن‌‌های مصنوعی دوام و استقامت بالای این ناخن‌ها است، از طرف دیگر به راحتی می‌توانید ناخن مصنوعی را لاک بزنید و به حالت دلخواه شکل دهید.

کاشت ناخن مصنوعی، نکات منفی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به هزینه‌ بالای نگه‌داری و رسیدگی به ناخن‌‌های مصنوعی اشاره کرد.

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!