واردات انواع دستگاه خود پرداز ATM توسط بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات ان...

واردات انواع دستگاه خود پرداز ATM توسط بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات انواع دستگاه خود پرداز ATM توسط بازرگانی فیروزه

 

 واردات انواع دستگاه خودپرداز ATM و تهیه انواع قطعات دستگاه خودپرداز را از ما بخواهید. شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع دستگاه خودپرداز مورد نیاز شما در مدل ها و طرح های مختلف می باشد. واردات انواع دستگاه های خودپرداز اعم از دستگاه خودپرداز ATM،دستگاه خودپرداز سیار ،دستگاه خودپرداز NCR ، دستگاه خودپرداز ارزان قیمت و… کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف دستگاههای خودپرداز و یا بازارهای فروش انواع دستگاه های خودپرداز ATM  را مشاهده نمایید.

 

واردات دستگاه خودپرداز

 

در خودپرداز ها در صورتی که کارت متعلق به بانکی دیگر باشد، سرور اطلاعات را به شبکه شتاب(بین بانکی) فرستاده و شتاب نیز براساس اطلاعات روی کارت آن را به سرور بانک مربوطه می فرستد.
سپس سرور اصلی شماره حساب و رمز عبور مشتری را بررسی کرده و درستی یا نادرستی آن را به کامپیوتر اصلی خودپرداز می‌فرستد، کامپیوتر اصلی خودپرداز در صورت دریافت تائیدیه از سرور اصلی از مشتری می خواهد تقاضای خود را از قبیل دریافت پول، رسید، انتقال وجه و غیره وارد کند سپس کامپیوتر اصلی خودپرداز تقاضای مشتری را به سرور اصلی می فرستد.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

درصورت تمایل به حضور در چین نیروی مترجم و یا همکار از ایران و یا چین در اختیار شما قرار می گیرد.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید دستگاه خودپرداز و انواع قطعات دستگاه خودپرداز را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا پرداخت خواهید نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!