واردات انواع دستگاه کارت خوان ( P.O.S ) توسط بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات ان...

واردات انواع دستگاه کارت خوان ( P.O.S ) توسط بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات انواع دستگاه کارت خوان ( P.O.S ) توسط بازرگانی فیروزه

 واردات انواع دستگاه کارت خوان و تهیه انواع قطعات دستگاه کارتخوان را از ما بخواهید.شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع دستگاه کارتخوان مورد نیاز شما در مدل ها و طرح های مختلف می باشد. واردات انواع دستگاه های کارتخوان اعم از دستگاه کارت خوان سیار،دستگاه کارت خوان فروشگاهی،دستگاه پوز لمسی ،دستگاه پوز شخصی و … کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف دستگاه های کارت خوان و یا بازارهای فروش انواع دستگاه کارت خوان را مشاهده نمایید.

 

واردات دستگاه پوز

 

کلمه (مخفف انگلیسی: POS) مختصر شده (به انگلیسی: Point of Sale) یا "نقطه فروش" است و به صندوق‌های فروشگاهی اطلاق می‌شود، که در خروجی‌های فروشگاهها، رستوران‌ها، هتلها و نظایر آن برای دریافت وجوه مشتری، به کار گرفته می‌شود. پوز در مفهوم عام‌تر می‌تواند به محلی که برای این کار اختصاص یافته، اطلاق شود و در مفهوم اختصاصی می‌تواند به معنای دستگاهی باشد، که این کار را انجام می‌دهد (صندوق مکانیزه).

 

درصورت تمایل به حضور در چین نیروی مترجم و یا همکار از ایران و یا چین در اختیار شما قرار می گیرد.

شما بخش اندکی از مبلغ خرید انواع دستگاه های کارتخوان اعم از دستگاه کارت خوان سیار،دستگاه کارت خوان فروشگاهی،دستگاه پوز لمسی ،دستگاه پوز شخصی و … را در چین یا تایوان می پردازید و مابقی را در زمان تحویل کالا پرداخت خواهید نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!