واردات ظرف مخصوص فر, خرید و ترخیص انواع ظرف داخل فر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات ظر...

واردات ظرف مخصوص فر, خرید و ترخیص انواع ظرف داخل فر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات ظرف مخصوص فر, خرید و ترخیص انواع ظرف داخل فر 

 

این قالب‌ها معمولا نچسب هستند وگزینه مناسبی برای پاوند کیک، کیک هویج، کیک موکا و انواع کیک‌های شکلاتی و خیلی‌ از ژله‌هاست. این قالب‌ها نیازی به کاغذ‌روغنی ندارند و عملا انجام این کار به دلیل شکل ظاهری آن‌ غیر ممکن است لذا باید از روغن جدا‌کننده برای چرب کردن این دسته از قالب‌ها استفاده کرد. نکته دیگر در رابطه با این قالب‌ها این است که به هنگام شستشو بهتر است از اسفنج‌های ابری نرم استفاده شود چرا که با خراش پیدا کردن این قالب، پخت و جدا سازی کیک از آن دچار مشکل خواهد شد.

 
 

 

 

واردات ظروف فر

 

 

واردات ظرف مخصوص فر, خرید و ترخیص انواع ظرف داخل فر و انجام کلیه امور بازرگانی و تجاری توسط مجموعه بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت تجاری در کشور چین امکان پذیر می باشد.

این مجموعه با دارا بودن دفاتر متعدد در ایران و چین آماده ی واردات و ترخیص انواع ظرف مخصوص داخل فر ،قالبهای کیک و شیرینی پزی ،واردات و ترخیص تجهیزات شیرینی پزی و آشپزی ، قالبهای نسوز داخل فر ،انواع قالب سیلیکونی و… همچنین ترخیص و حمل و نقل آنها می باشد

بسیاری ازصاحبان صنایع و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذارمی نمایند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!