خرید ,واردات , ترخیص قالبهای سیلیکونی ژله

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      خرید ,وار...

خرید ,واردات , ترخیص قالبهای سیلیکونی ژله

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید ,واردات , ترخیص قالبهای سیلیکونی ژله 

 

خرید ,واردات , ترخیص قالبهای سیلیکونی ژله  از چین و واردات انواع لوازم شیرینی پزی و کیک پزی و واردات مواد اولیه شیمیایی و خوراکی ، قالبهای گلسازی و ژله بخشی از توانمندی بازرگانی فیروزه می باشد.

 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

 

واردات قالب سیلیکونی

 

 

ظروف سیلیکونی با توجه به امتیازاتی که دارد نسبت به دیگر ظروف بیشتر به چشم می آید، اما تنها 10 سال است که چنین ظرف هایی تولید می شوند و تحقیقاتی که در مورد آن صورت گرفته متعلق به همین بازه زمانی است. ظروف پخت و پز سیلیکونی با همه مزایایی که دارند به سختی ساخته می شوند و هزینه های سرمایه گذاری زیادی را می طلبند

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!