آشنایی با زعفران ایرانی , صادرات زعفران , واردات شیشه زعفران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      آشنایی با...

آشنایی با زعفران ایرانی , صادرات زعفران , واردات شیشه زعفران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با زعفران ایرانی , صادرات زعفران , واردات شیشه زعفران 

 

بدون شک یکی از طریق فروش بیشتر یک محصول طریقه جذب مشتری به آن کالا می باشد. بسته بندی شیک و زیبا یکی از موارد جذب خریدار است. متاسفانه ایران در این زمینه ضعیف عمل کرده  و بعضا کشورهای اروپایی با خرید زعفران از ایران به صورت اصطلاحا فلّه و بسته بندی کردن محصول در کشور خود آن را به قیمت گزافی به دیگر کشورها صادر می کنند.

شرکت بازرگانی فیروزه در زمینه زعفران به دو شکل فعالیت دارد :

  • صادرات زعفران
  • وارد کننده شیشه و لوازم بسته بندی زعفران

 

صادرات زعفران

 

 

مستندات تاریخی تاریخچه زعفران بیانگر این واقعیت است که ایرانیان از روزگاران کهن به زر و زعفران علاقه و توجهی زیاد داشته‌اند، به طوری‌که در جشن‌ها و سرورها و مجالس بزم و نشاط مانند عروسی‌ها و اعیاد، یا استقبال از بزرگان و زائران زر و زعفران نثار قدم‌ها می‌کردند. در برپایی با شکوه‌تر این‌گونه آئین‌ها، ضمن آذین‌بندی و آینه‌بندان، سکه‌های زرین و سیمین را به همراه زعفران و گل و نقل بر سر عروس و داماد یا شخصیت‌های مورد نظر و گاهی همه حاضران در این‌گونه مراسم می‌ریختند. در برخی از مراسم زعفران را به تنهایی یا همراه با مشک و عنبر و عود دود می‌کردند و گلاب می‌پاشیدند.

این شرکت امیدوار است که بتواند با همراهی شما تجار زعفران بتواند در هر دو مورد با شما همکاری کرده و بتواند در امر شناخت این ماده غذایی ارزشمند به دنیا گامی کوچک برداشته و این صنعت عظیم اما خفته در کشور را  به بالاترین حد ممکن برساند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...