واردات سه چرخه , کالسکه و ماشین اسباب بازی از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات سه...

واردات سه چرخه , کالسکه و ماشین اسباب بازی از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات سه چرخه , کالسکه و ماشین اسباب بازی از چین

 

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به آخرین قوانین گمرکی تمامی مراحل خرید کالا و واردات و ترخیص آن، اخذ مجوزهای لازم برای واردات کالا ،استانداردهای مورد نیاز واردات اسباب بازی و انواع کالسکه و دوچرخه را از ابتدا تا انتها بعهده میگیرد.

واردات انواع اسباب بازی از نوزادی تا بازی های فکری بزرگسالان بخشی از فعالیت های بازرگانی مجموعه فیروزه می باشد.

 

واردات کالسکه

 

 

دوتایی ها و سه تایی ها: شما می توانید تنها یک کالسکه را در یک زمان هل بدهید – اما اگر بیش از یک بچه داشته باشید چطور؟ برای دو قلوها یا اگر شما بیش از یک کودک کم سن داشته باشید, کالسکه های دوتایی راه حل خوبی است. یک مدل کالسکه ساید بای ساید است که برای کنار هم بودن خوب است اما عبور با آنها از در مغازه ها سخت است. سبک دیگر کالسکه در یک خط هستند که یک کودک در جلوی دیگری قرار می گیرد. هر دو در سبک چتری سبک وزن یا سبک کالسکه بزرگ محکم تر در دسترس هستند.. اگر شما سه کودک دارید, می توانید از کالسکه سه تایی استفاده کنید.

شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال پیشینه ی بازرگانی در چین ،آشنا به تمام امور خرید خارجی ،واردات کالا ،ترخیص از گمرک و… می باشد.

صاحبان سرمایه و بسیاری از سازمانها و اشخاص تمام امور گمرکی و خرید و واردات کالاهای خود را به این مجموعه می سپارند.این اعتماد نتیجه ی سالها تجربه و فعالیت در بازار ایران و چین است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...