واردات رادیو پخش و اسپیکر,ترخیص رادیو

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>      واردات را...

واردات رادیو پخش و اسپیکر,ترخیص رادیو

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات رادیو پخش و اسپیکر,ترخیص رادیو

 

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع رادیو پخش و اسپیکر ،واردات انواع سیستم سوتی و تصویری ،اسپیکرهای فلش خور ،اسپیکر مموری خور ،و … بخشی از فعالیتهای مجموعه بازرگانی فیروزه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.
 
 
واردات اسپیکر و رادیوپخش از چین
 
 
در مشخصات یک اسپیکر عدد 8Ohm را مشاهده  خواهید کرد. این به این معنا نیست که امپدانس فقط همین عدد 8 است. در واقع امپدانس رابطه مستقیم با فرکانس دارد، متناسب با میزان فرکانس این مقدار بین 3.6 تا 14 اهم تغییر می کند و امپدانس متوسط 8 اهم است. اگر شما از یک اسپیکر 2/1 استفاده می کنید که عموماً برای گوش دادن موسیقی استفاده می شود احتیاجی به پایه اسپیکر نخواهید داشت، چون احتمال زیاد، آنها را روی میز کامپیوتر خود قرار می دهید. اما اگر یک اسپیکر 4/1 یا 5/1 استفاده کنید، باید از قرار گرفتن اسپیکرها در جای مناسب و تعداد کافی پایه اطمینان حاصل کنید. این موضوع، زمانی مفید واقع می شود که بخواهید اسپیکرها را پشت سرتان روی یک دیوار یا حتی روی پایه ای، همسطح گوشهایتان برای شبیه سازی صدای فراگیر با کیفیت مناسب قرار دهید.

 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات اسپیکر و رادیو پخش به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!